مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-11دانش

زلفی گل: دانشگاه ها برای برگزاری کلاس های حضوری دانشجویان اولویت بندی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به همه آنچه که شاهد هستیم در سال تحصیلی جدید آنچه که انتظارات علمی دانشجویان است، - وزیر علوم در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران گفت: ما به دانشگاه ها اختیار داده ایم تا بتوانند برای ورود دانشجویان به دانشگاه ها و اغاز کلاس های حضوری اولویت بندی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مراسم آغاز سال تحصیلی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به همه آنچه که شاهد هستیم در سال تحصیلی جدید آنچه که انتظارات علمی دانشجویان است، محقق می شود.

وزیر علوم در خصوص از سرگیری آموزش حضوری تصریح کرد: بخشی از آموزش حضوری برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی وجود داشت، اما برای ما در رابطه با دانشجویان سال اول کارشناسی ارشد و کارشناسی یک اصل یعنی سلامت دانشجویان را ملاک قرار داده ایم.

وی ادامه داد: دیروز جلسه ای با روسای دانشگاه ها داشتیم که در این باره برنامه ریزی شد تا دانشجویان با اولویت بندی در کلاس ها حاظر شوند و ما بتوانیم در دانشگاه ها در خدمت دانشجویان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلفی گل: دانشگاه ها برای برگزاری کلاس های حضوری دانشجویان اولویت بندی کنند

زلفی گل: دانشگاه ها برای برگزاری کلاس های حضوری دانشجویان اولویت بندی کنند