مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 10:052021-10-11اجتماعي

مدارس یزد نیمه آبان به صورت حضوری بازگشایی می شوند


با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از نیمه آبان امسال مدارس استان به صورت حضوری و باشرایط خاص و رعایت ضوابط بهداشتی بازگشایی می شوند.

- ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا از نیمه آبان امسال مدارس استان به صورت حضوری و باشرایط خاص و رعایت ضوابط بهداشتی بازگشایی می شوند.

مهران فاطمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: باید همه تمهیدات لازم برای بازگشایی مجدد مدارس به صورت حضوری پیش بینی شود و در این زمینه توجیه خانواده ها و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نزدیک به دو سال است که دانش آموزان از فضای مدرسه دور مانده اند، اظهار داشت: در کشورهای توسعه یافته به دلیل کرونا همه صنایع و کسب و کار آنها تعطیل شد اما نظام تعلیم و تربیت آنها تعطیل نشد و این نشان می دهد که آموزش و پرورش در توسعه یافتگی نقش بسیار مهمی دارد.

فاطمی ادامه داد: در دوران کرونا بیشترین آسیب به نهادهای آموزشی وارد شد بنابر این فضای مدارس باید به گونه ای مدیریت شود که کمترین لطمه به نظام تعلیم و تربیت وارد شود.

رییس شورای آموزش و پرورش استان یزد، حوزه تربیت را اولویت اصلی آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: از ظرفیت سمن ها و نهادهای فرهنگی برای موضوع های تربیتی در مدارس استفاده شود و با استفاده از نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس یزد نیمه آبان به صورت حضوری بازگشایی می شوند

مدارس یزد نیمه آبان به صورت حضوری بازگشایی می شوند