مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-11سياسي

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در حکمی حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی را به عنوان جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاء الدین آقا جانپور در این مراسم گفت: در صورتی می توانیم در سازمان عقیدتی سیاسی موفق عمل کنیم که منش، مشی، سبک و رفتار خود را به امام راحل(ره) و فرماندهی معظم کل قوا نزدیک کنیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به لزوم تقویت برنامه ها و اهداف فرهنگی سیاسی در کنار برنامه های صنعتی وزارت دفاع خاطرنشان کرد: سازمان های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات به عنوان بال های وزارت دفاع نقش مهمی در تقویت بنیه دفاعی بدنه صنعت دفاعی دارند.

وی به شناخت آسیب های فرهنگی و تهدیدات پیش رو در حوزه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی توسط سازمان عقیدتی سیاسی اشاره و تصریح کرد: طی تعاملات انجام شده و جلسات متعدد با بدنه وزارت دفاع و به اذعان مسوولین ذیربط، آسیب ها در زمینه فرهنگی و سیاسی کاهش چشمگیری داشته است.

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع آقاجانپور با اشاره به ماموریت های خطیر وزارت دفاع در پشتیبانی از نیروهای مسلح و ساخت و تولید انواع تجهیزات دفاعی و نظامی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به عنوان بازوی مکتبی این وزارتخان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع

یک انتصاب جدید در وزارت دفاع