مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-11فرهنگي

افزایش سهم ناشنوایان و نابینایان در جشنواره فیلم کودک


جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در چند دوره اخیر اقدام به مناسب سازی فیلم ها برای ناشنوایان و نابینایان کرده و در دوره اخیر تعداد این آثار به چهار اثر افزایش یافته است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در شرایطی از روز جمعه پیشین آغاز به کار کرد که در این دوره نیز همانند دوره های گذشته، تعدادی از فیلم ها برای افراد کم توان و ناتوان جسمانی (به ویژه نابینایان و ناشنوایان) مناسب سازی شده است تا به یکی از شعارهای جشنواره که امکان دیدن فیلم برای همه کودکان و نوجوانان سرزمین است، رنگ تحقق بخشد.

در این دوره از جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان، سالن زنده رود سینما ساحل اصفهان، میزبان کودکان نابینا و ناشنوایی خواهد بود که علاقه مند به دیدن فیلم های جشنواره و داشتن حس مشترک با سایر کودکان اصفهانی هستند و می توانند از فیلم های یدو ، بام بالا ، خبرنگار و یکی بود یکی نبود لذت ببرند.

در همین رابطه علی عباسی، رییس امور افراد دارای معلولیت باشگاه مخاطبین سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مناسب سازی جشنواره برای ناتوانان جسمی، به صورت ویژه از سال 1397 و دوره سی و یکم در دستورکار قرار گرفت؛ در دوره سی و دوم دو اکران و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم ناشنوایان و نابینایان در جشنواره فیلم کودک

افزایش سهم ناشنوایان و نابینایان در جشنواره فیلم کودک