مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:202021-10-11اقتصادي

400 کیلومتر شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد سیمی به کابلی می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل 400 کیلومتر شبکه های سیمی برق به کابلی در مناطق مختلف این استان خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از تبدیل 400 کیلومتر شبکه های سیمی برق به کابلی در مناطق مختلف این استان خبرداد.

جمال معتمدی زاده در حاشیه نشست بررسی اجرای بزرگترین پروژه تبدیل شبکه های سیمی برق به کابلی در استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: اجرای 400 کیلومتر تبدیل شبکه های سیمی برق به کابلی در مناطق مختلف استان بزودی شروع و برای اولین بار در چنین حجم وسیعی شاهد احداث فنی ترین شبکه های برق در روستاها و شهرها خواهیم بود.

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه حیاتی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد را 150 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی عوارض برق و اختصاصی شرکت توانیر( بند ج تبصره شش) عنوان و اظهار کرد: از مجموع 400 کیلومتر شبکه های برقی که قرار است کابلی شود 250 کیلومتر در شهرها و مابقی در روستاهای استان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 550 دستگاه ترانسفورماتور جدید نیز در کنار احداث صدها اصله برق در زمان اجرای پروژه عملیاتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 کیلومتر شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد سیمی به کابلی می شود

400 کیلومتر شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد سیمی به کابلی می شود