مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-11حوادث

دستگیری سرکرده یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه در دلگان


در عملیات ضربتی مأموران انتظامی شهرستان دلگان، سرکرده یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه موتورسیکلت و تلفن همراه در این شهرستان دستگیر شد.

- حسن سرگزی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی شناسایی و دستگیری 3 نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه در سطح شهرستان دلگان دستگیری سرکرده متواری این باند در دستور کار قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: در نهایت با اقدامات تخصصی پلیس مخفیگاه متهم شناسایی و مأموران در قالب چند تیم عملیاتی، محل مذکور  را محاصره کردند.

فرمانده انتظای شهرستان دلگان تصریح کرد: متهم که خود را در محاصره پلیس دید با تیر اندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشت که در نهایت با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرگزی بیان کرد: در این عملیات و طی بازرسی از مخفیگاه این متهم علاوه بر کشف یک کیلو گرم مواد مخدر تعداد 2 قبضه سلاح کلت کمری با 75 فشنگ جنگی کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به 6 فقره سرقت اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: پلیس  در برخورد با سرقت های مسلحانه  برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرکرده یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه در دلگان

دستگیری سرکرده یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه در دلگان