مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-11سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی لرستان


معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی استان تاکید کرد.

- معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری استان تاکید کرد: ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی لرستان ایسنا/لرستان معاون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان بر ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی استان تاکید کرد.

دکتر محمود ثمینی در ششمین جلسه شورای توسعه و حمایت از تشکل های مردم نهاد که در محل استانداری لرستان برگزار شد، بر ضرورت توانمندسازی سمن ها در کنار توسعه کمی آنها به عنوان شاخص بسیار مهم تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی مستمر در قالب کارگاه های مختلف، نشست های تخصصی با تشکل های مردم نهاد به منظور توانمندسازی تشکل ها و افزایش آگاهی و مهارت های آنها در اجرای موفق برنامه ها را در راستای مطالبات موردنظر سمن ها مهم برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: دستگاه های متولی از ظرفیت سمن ها در راستای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی شناسایی شده و اولویت دار در استان استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی لرستان

ضرورت استفاده از ظرفیت سمن ها در راستای کاهش آسیب های اجتماعی لرستان