مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:102021-10-11بين الملل

نظر منفی برخی سناتورهای جمهوری خواه آمریکا درباره نامزدی ترامپ


براساس گزارش ها، برخی جمهوری خواهان سنای آمریکا امید دارند که دونالد ترامپ برای ورود به کاخ سفید نامزدی خودش را اعلام نکند، خصوصا پیش از انتخابات میان دوره ای 2022.

- براساس گزارش ها، برخی جمهوری خواهان سنای آمریکا امید دارند که دونالد ترامپ برای ورود به کاخ سفید نامزدی خودش را اعلام نکند، خصوصا پیش از انتخابات میان دوره ای 2022.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چندین سناتور آمریکایی جمهوری خواه به پایگاه خبری هیل گفتند که آنها نمی خواهند دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا در راس حزب آنها باشد.

یک سناتور جمهوری خواه که تاکید داشت دیدگاه او در کنفرانس جمهوری خواهان بسیار دیده شد، گفت: فکر می کنم اوضاع ما وقتی او در هیچ جریانی نباشد، بهتر باشد.

او خودشیفته است.

او از روی لجبازی در مناظره با بایدن، انتخابات را کنار زد و سنا را دور انداخت.

این قانونگذار آمریکایی به اولین و تنها مناظره انتخاباتی ترامپ و جو بایدن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2020 و نفوذ این رهبر سابق کاخ سفید روی مشارکت جمهوری خواهان در انتخابات ویژه جورجیا که تنها چند هفته پیش از رفتن او برگزار شد، اشاره داشت.

بسیاری معتقدند که ادعاهای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 موجب بی اعتمادی جمهوری خواهان به انتخابات شد و در نتیجه آنها به جای رفتن به پای صندوق رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر منفی برخی سناتورهای جمهوری خواه آمریکا درباره نامزدی ترامپ

نظر منفی برخی سناتورهای جمهوری خواه آمریکا درباره نامزدی ترامپ