مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-11اجتماعي

وارد شدن هوش مصنوعی در حوزه آموزش/انجام آزمایش آنلاین امکان پذیر شد


در سی و دومین رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه آموزشی 6 ایده ارائه شد.

- در سی و دومین رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه آموزشی 6 ایده ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه آموزش که امروز به صورت آنلاین در محل این صندوق برگزار شد، 6 استارت آپ طرح های خود را در حوزه آموزش برای جذب سرمایه ارائه کردند که این طرح های ارائه شده به این شرح است: پلتفرم تعاملی آموزش زبان حامد وفایی، مدیر عامل یکی از شرکت های استارت آپی با بیان اینکه این شرکت پل ارتباطی میان زبان آموزان و اساتید است، گفت: عدم دسترسی، فراموشی دروس، نداشتن وقت کافی، هزینه بالا از مشکلات آموزش زبان های خارجی است که ما برای رفع این مشکل پلتفرمی را ارائه کردیم.

وی محصول این شرکت را پلتفرم تعاملی برای ارائه آموزش های خارجی دانست و یادآور شد: زبان آموزان با استفاده از این پلتفرم از هر مکان و در هر مکانی می توانند آموزش های خود را دریافت کنند.

وفایی خاطر نشان کرد: در مدت 5 سال فعالیت، 500 استاد با این پلتفرم همکاری دارند و این پلتفرم آموزش 14 زبان را پوشش می دهد و 30 هزار زبان آموز از این خدمات بهره مند شده اند.

لذت آموزش در زیر ساخت استارت آپی علی جهانگیری از مدیران این استارت آپ، گفت: بخش آموزشی کشور با چالش هایی چون آموزش طولانی، فضای کسل کننده، آموزش یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد شدن هوش مصنوعی در حوزه آموزش/انجام آزمایش آنلاین امکان پذیر شد

وارد شدن هوش مصنوعی در حوزه آموزش/انجام آزمایش آنلاین امکان پذیر شد