مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-11پزشكي

اسباب بازی های مناسب برای هر رده سنی را بشناسید


استفاده از اسباب بازی بهترین وسیله برای رشد و شکوفایی احساسات کودک و بازی کردن با آن ها بهترین راه برای پرورش هیجانات و عواطف کودکان است.

- ایسنا/کرمانشاه استفاده از اسباب بازی بهترین وسیله برای رشد و شکوفایی احساسات کودک و بازی کردن با آن ها بهترین راه برای پرورش هیجانات و عواطف کودکان است.

اسباب بازی به عنوان ابزاری مناسب در رشد کودکان، ضمن تاثیر تربیتی فراوان، تصورات کودکان را گسترش داده، توان خلاقیت آنها را توسعه داده و در عین حال به کودکان تجربه زندگی کردن می دهد.

کارشناسان علوم تربیتی اعتقاد دارند که هیچ چیز برای کودک جای اسباب بازی را نمی گیرد، با این حال انتخاب اسباب بازی مناسب موضوعی است که باید مورد توجه خانواده ها قرار گیرد.

جهانگیر مرادی کارشناس علوم تربیتی به مناسبت هفته کودک در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه در انتخاب اسباب بازی مناسب برای کودک باید دقت شود، گفت: اسباب بازی ها در شکل گیری تمایلات عاطفی و روانی کودک نقش اثرگذار داشته و چنانچه در انتخاب آنها دقت و توجه کافی نشود، تمایلات کودک ناخواسته بگونه ای دیگر شکل می گیرد.

مرادی ادامه داد: خانواده ها باید در انتخاب اسباب بازی برای کودکان دقت لازم را داشته و حتما اسباب بازی را برای کودک خریداری کنند که مناسب سن او باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب بازی های مناسب برای هر رده سنی را بشناسید

اسباب بازی های مناسب برای هر رده سنی را بشناسید