مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-11اقتصادي

تمدید امهال وام کرونا از رییس جمهور درخواست شد


با پایان مهلت اعتبار بسته حمایتی و بازپرداخت وام کرونا و اخطار و هشدار برای جریمه دریافت کنندگان این تسهیلات، مشاور معاونت گردشگری از درخواست مطرح شده با رییس جمهور برای تمدید مهلت بسته حمایتی تا سال 1401 خبر داد.

- سیدکاظم خلدی نسب که دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر است و به عنوان نماینده معاونت گردشگری در کمیته های ستاد ملی کرونا نیز حضور دارد، به ایسنا گفت که البته برای پرداخت وام کرونا با شرایط بسته قبلی، مهلت پرداخت وام تا بهمن ماه امسال تمدید شده است، اما درخواست برای تمدید امهال اقساط و بازپرداخت و تسهیلات با رییس جمهور مطرح شده و فقط باید در ستاد ملی کرونا مصوب و ابلاغ شود.

نصف وام کرونا به گردشگری داده شده است او درباره میزان تسهیلاتی که برای حمایت از کسب وکارهای آسیب دیده در گردشگری تا کنون پرداخت شده است، اظهار کرد: صنعت گردشگری جزو کسب وکارهایی است که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا متحمل شده است.

بنا بر آخرین آمار که به سوم مهرماه 1400 مربوط می شود، 11 هزار و 457 پرونده بنگاه محور در بانک ها برای دریافت تسهیلات حمایتی تشکیل شد که 385هزار و 775 شاغل را پوشش می دهد و 8 هزار و 435 میلیارد ریال برای این تعداد پرونده و شاغل درخواست تسهیلات بانکی شده که 4 هزار و 992 میلیارد ریال آن مطابق گزارش پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید امهال وام کرونا از رییس جمهور درخواست شد

تمدید امهال وام کرونا از رییس جمهور درخواست شد