مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-11سياسي

در مجلس صحبتی از اصلاح یارانه ها و گرانی سوخت نشده است


حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس گفت که در جلسه با رییس سازمان برنامه و بودجه صحبتی از اصلاح مربوط به یارانه ها و گرانی سوخت مطرح نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عضو هیات رییسه مجلس در پاسخ به سوالی پیرامون اصلاح نظام یارانه ای و اینکه احتمال دارد این طرح گرانی قیمت حامل های انرژی در بودجه آینده را به دنبال داشته باشد، گفت: در جلسه دیروز با آقای میرکاظمی صحبتی از اصلاح مربوط به یارانه ها مطرح نبود بلکه آنچه که مطرح شد اصلاح ساختار بودجه بود که حالا باید جزییات را دولت بیاورد.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسات ویژه دریافت گزارش نمایندگان از مسئولان دستگاه های اجرایی و نظارتی گفت: ما در این هفته سه برنامه ویژه داریم که نخستین برنامه در روز یکشنبه انجام شد.

در این جلسه که با موضوعیت بودجه و مسائل برنامه توسعه بود، آقای میرکاظمی دعوت شد که مباحث در این جلسه حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید و بخشی از گزارش هم به صحن علنی رسید.

وی ادامه داد: یک مبحث دیگر بحث دیوان محاسبات است و اینکه ببینیم که به سر بودجه سال 1400 تا الان چه آمده و در شش ماه دوم هم پیش بینی از چه اتفاقی حکایت دارد، بر همین اساس هم آقای بذرپاش روز سه شنبه به مجلس خواهند آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مجلس صحبتی از اصلاح یارانه ها و گرانی سوخت نشده است

در مجلس صحبتی از اصلاح یارانه ها و گرانی سوخت نشده است