مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-11پزشكي

خدمات مشاوره سوگ و سلامت روان برای بهبودیافتگان کرونا در سامانه 4030


خدمات حوزه سلامت روان وزارت بهداشت ایران در همه گیری کووید-19 به عنوان یکی از خدمات برتر از سوی کمیته بین بخشی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و سلامت روان سازمان ملل متحد انتخاب شد.

- خدمات "مشاوره سوگ" و "سلامت روان برای بهبودیافتگان کرونا" در سامانه 4030 خدمات حوزه سلامت روان وزارت بهداشت ایران در همه گیری کووید-19 به عنوان یکی از خدمات برتر از سوی کمیته بین بخشی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر و سلامت روان سازمان ملل متحد انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد حاجبی - مدیر کل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت در ایران در مکاتبه ای رسمی به اداره کل روابط بین الملل وزارت بهداشت اعلام کرده که خدمات حوزه سلامت روان ارائه شده در نظام سلامت کشورمان در ایام کووید-19 مورد توجه سازمان های بین المللی حاضر در کمیته بین بخشی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر سازمان ملل متحد قرار گرفته است.

حاجبی با بیان اینکه کمیته بین بخشی پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر سازمان ملل متحد از چهل سازمان بین المللی تشکیل شده است که سازمان جهانی بهداشت هم یکی از اعضای آن است، افزود: این کمیته سالیانه خدمات بهداشتی ارائه شده در حوزه های مرتبط با اهداف توسعه پایدار را از سوی نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات مشاوره سوگ و سلامت روان برای بهبودیافتگان کرونا در سامانه 4030

خدمات مشاوره سوگ و سلامت روان برای بهبودیافتگان کرونا در سامانه 4030