مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-11دانش

آغاز مراسم رسمی شروع سال تحصیلی دانشگاه ها


در مراسم امسال یک استاد به نمایندگی از اساتید دانشگاه ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور درحضور رییس جمهور سخنرانی خواهند کرد که پس از آن در پایان مراسم رییس جمهور به ایراد سخنرانی می پردازد.

- مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از صبح امروز با حضور رییس جمهور و وزرای علوم و بهداشت در دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه تهران در این مراسم میزبان آیت الله رییسی، رییس جمهور و دو وزیر علوم و بهداشت به منظور برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در تالار علامه امینی خواهد بود.

در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی، تعداد محدودی از مسئولان دو حوزه وزارت علوم و وزارت بهداشت، اساتید و دانشجویان دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران حاضر می شوند.

بر اساس تاکید وزارت بهداشت، این برنامه با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از افراد برگزار می شود و روسای دو دانشگاه تهران وعلوم پزشکی تهران وزیر علوم و بهداشت، از جمله سخنرانان این مراسم خواهند بود.

در مراسم امسال یک استاد به نمایندگی از اساتید دانشگاه ها و یک دانشجو نیز به نمایندگی از دانشجویان کشور درحضور رییس جمهور سخنرانی خواهند کرد که پس از آن در پایان مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مراسم رسمی شروع سال تحصیلی دانشگاه ها

آغاز مراسم رسمی شروع سال تحصیلی دانشگاه ها