مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-11اقتصادي

بسته تخصصی بهره وری صنایع غذایی در مؤسسه صنایع غذایی ارائه می شود


رییس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: همزمان با 16 اکتبر (24 مهر ماه) «روز جهانی غذا» و «هفته غذا در کشور»، بسته تخصصی بهره وری صنایع غذایی در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ارائه می شود.

- رییس مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی گفت: همزمان با 16 اکتبر (24 مهر ماه) روز جهانی غذا و هفته غذا در کشور ، بسته تخصصی بهره وری صنایع غذایی در مؤسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قدیر رجب زاده گفت: خدمات ارائه شده در این بسته تخصصی شامل آزمایشگاهی، فنی و تخصصی، واگذاری دانش فنی، مشاوره، تحقیق و توسعه، ثبت اختراع و حفاظت از مالکیت معنوی و آموزش های تخصصی پرسنل و نیروی انسانی شاغل در صنایع غذایی است.

وی شعار سازمان جهانی فائو در روز جهانی غذا در سال 2021 را اقدامات ما آینده ما را می سازد: تولید بهتر، تغذیه بهتر، محیط زیست و زندگی بهتر عنوان کرد و یادآور شد: این مؤسسه با توجه به رسالت های ملی و فرا ملی خود در این عرصه ضمن حمایت های همه جانبه از صنایع غذایی فعال در کشور، تمام تلاش خود را برای انجام پژوهش های کاربردی و فناورانه با تاکید بر ارتقای ارزش افزوده، امنیت و ایمنی محصولات غذایی، ارائه خدمات علمی - تخصصی به مراکز صنعتی و ایفای نقش مؤثر در سیاست های ملی انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته تخصصی بهره وری صنایع غذایی در مؤسسه صنایع غذایی ارائه می شود

بسته تخصصی بهره وری صنایع غذایی در مؤسسه صنایع غذایی ارائه می شود