مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-11اجتماعي

بهره مندی بیش از 9000 زنجانی از آموزش های هلال احمر


در شش ماهه اوا امسال 9767 نفر در شهرها و روستاهای این استان، از آموزش های جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: در شش ماهه اوا امسال 9767 نفر در شهرها و روستاهای این استان، از آموزش های جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.

سید قاسم موسوی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم در صدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال 554 دوره آموزش کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات توسط 145 مربی هلال احمر به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهرها و روستاهای این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد دوره در خصوص کمک های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، آموزش های 22 ساعته، پایه داوطلبی و تخصصی بوده است، عنوان کرد: ارائه این آموزش ها در سطح شهرها و روستاها، برای کارکنان دستگاه های اجرایی، کارکنان شرکت ها و کارخانجات، دانش آموزان، خانه های هلال و بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان به صورت حضوری و مجازی ارائه شده است.

وی با یادآوری اینکه در نیمه نخست امسال 239 دوره آموزشی آمادگی در برابر مخاطرات و آموزش های 22 ساعته برای 4451 نفر در سطح ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی بیش از 9000 زنجانی از آموزش های هلال احمر

بهره مندی بیش از 9000 زنجانی از آموزش های هلال احمر