مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:402021-10-11ورزشي

جنجال 900 میلیون تومانی محمد موسوی با خودروسازان!


رییس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال گفت: محمد موسوی کل مبلغ قرار داد خود با باشگاه سایپا را به این باشگاه برگردانده بود و حتی فدراسیون و مصطفی کارخانه هم با مدیران سایپا صحبت کرده بودند و مشکل حل شد.

- گروه ورزشی جی پلاس، تیم والیبال سایپا در فصل 1399 با سرمربیگری مصطفی کارخانه تعدادی از بازیکنان مطرح از جمله سید محمد موسوی را جذب کرد اما با کنار رفتن کارخانه به دلیل بیماری آن هم بعد از گذشت تنها چند هفته از شروع رقابت ها و پیشنهاد تیم پیاچنزا در سری A ایتالیا محمد موسوی به عنوان لژیونر به این تیم ملحق شد.

طبق صحبت های مسئولان باشگاه سایپا این کار بدون صدور رضایت نامه انجام شده و حتی شایعه ای درباره اینکه داورزنی ریاست فدراسیون والیبال به این باشگاه قول داده 900 میلیون تا یک میلیارد از انتقال ستاره والیبال ایران به تیم ایتالیایی به این باشگاه پرداخت شود، به گوش رسیده است.

بیانیه اخیری که بعد از یک سال در خروجی سایت باشگاه سایپا قرار گرفت نشان می دهد نه تنها این مشکل حل نشده بلکه به نظر می رسد باید منتظر حواشی بیشتری باشیم.

علی فرخی رییس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در این باره اظهار کرد: محمد موسوی آن زمان که به عنوان لژیونر رفت با تیم سایپا و فدراسیون یک سری قرار گذاشت؛ تیم سایپا یک ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال 900 میلیون تومانی محمد موسوی با خودروسازان!

جنجال 900 میلیون تومانی محمد موسوی با خودروسازان!