مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-11اقتصادي

نگاهی به قیمت چند کالای پرمصرف بازار


رییس اتاق بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از روند کاهشی قیمت اقلامی همچون سیمان و افزایش قیمت برخی حبوبات در بازار خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اتاق بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان از روند کاهشی قیمت اقلامی همچون سیمان و افزایش قیمت برخی حبوبات در بازار خبر داد.

برهانی، اظهار کرد: با مدیریت بازار توسط دولت و استفاده از سامانه های بورسی، شاهد کاهش قیمت سیمان هستیم که در حال حاضر با قیمت پاکتی 37 هزار تومان عرضه می شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت برنج در یکی دو ماه اخیر خاطرنشان کرد: افزایش قیمت انواع برنج ایرانی به صورت کشوری و به دلیل افزایش قیمت در مبداء بوده که در استان نیز با آن مواجه شدیم.

رییس اتاق بازرسی و نظارت اصناف استان ادامه داد: در شهریور ماه با توجه به پایان فصل برداشت حبوبات، افزایش قیمت داشتیم که با شروع فصل پاییز و تزریق محصولات جدید، در حال حاضر شاهد کاهش قیمت هستیم.

وی اضافه کرد: شیر فله در استان از مرداد ماه سال جاری تاکنون با قیمت 7 هزار و 200 تومان عرضه می شود.

برهانی با اشاره به قیمت مواد پروتیینی اظهار کرد: در بحث قیمت انواع گوشت قرمز، با ثبات قیمت مواجه بودیم و مرغ در بازار استان با قیمت کیلویی 25 هزار تومان و تخم مرغ نیز با قیمت کیلویی 20 هزار و 500 تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به قیمت چند کالای پرمصرف بازار

نگاهی به قیمت چند کالای پرمصرف بازار