مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-11سياسي

آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آموزش را راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر خواند و اظهار کرد: ارائه آموزش های کاربردی بسیار مهم است و از این طریق تاب آوری در جامعه افزایش پیدا می کند.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد آموزش را راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر خواند و اظهار کرد: ارائه آموزش های کاربردی بسیار مهم است و از این طریق تاب آوری در جامعه افزایش پیدا می کند.

دکتر محسن حرازی زاده یزدی در جمع پرسنل معاونت آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: آموزش و پژوهش در جمعیت هلال احمر بسیار حائز اهمیت است که در واقع آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است به ویژه اگر این آموزش ها از مدارس آغاز شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمر به ویژه در آموزش همگانی فعالیت های گسترده ای دارد چرا که راهبرد کشور در کاهش خطرات و آسیب ها تاکید بر آموزش است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: باید آموزش را جدی گرفت و نسبت به آن اهتمام ورزید و از مجموعه ی آموزش ها بهره گرفت و آحاد جامعه را با مهارت ها آشنا ساخت تا در مواقع سخت بلادرنگ وارد صحنه شویم.

حرازی زاده با بیان اینکه ارائه آموزش های کاربردی بسیار مهم است، گفت: بخشی از آموزش ها ممکن است رسانه ای و از طریق صدا و سیما باشد یا با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است

آموزش راهبردی ترین مسیر در تحقق اهداف هلال احمر است