مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:352021-10-11سياسي

محمد مرندی معاون بین الملل دانشگاه تهران شد/ مدیر کل حوزه ریاست تغییر کرد


با حکم سرپرست دانشگاه تهران سید محمد مرندی به عنوان معاون بین الملل و فرامرز خداییان به عنوان مدیرکل حوزه ریاست و مشاور رییس دانشگاه منصوب شدند.

- به نقل از دانشگاه تهران، با حکم سرپرست دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مرندی، استاد دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی به عنوان معاون بین الملل دانشگاه منصوب شد.

در حکم دکتر سید محمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، خطاب به دکتر سید محمد مرندی آمده است: نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم با حفظ وظایف آموزشی، پژوهشی و اجرایی به عنوان معاون بین الملل دانشگاه تهران منصوب می شوید.

انتظار می رود با تعامل سازنده با معاونان دانشگاه، رؤسای دانشکدگان، دانشکده ها و کلیه ذی نفعان دانشگاه و همچنین بهره مندی از توان مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی، انجام وظایف و مسئولیت های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور در عرصه بین المللی و مرجعیت علمی از طریق دیپلماسی علمی تعاملی با مشی فرهنگی و خردمندانه ای که دارید، مورد اهتمام قرار دهید.

مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد مرندی معاون بین الملل دانشگاه تهران شد/ مدیر کل حوزه ریاست تغییر کرد

محمد مرندی معاون بین الملل دانشگاه تهران شد/ مدیر کل حوزه ریاست تغییر کرد