مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-11بين الملل

اشتیه: جهان برای حفاظت از راهکار دو کشوری اقدام کند


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در روند صلح خاورمیانه در رام الله با یکدیگر دیدار کردند.

- نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین و نماینده ویژه اتحادیه اروپا در روند صلح خاورمیانه در رام الله با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما ، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان دیدار با اسون کوپمانس، نماینده ویژه اتحادیه اروپا در روند صلح خاورمیانه خاطرنشان کرد، لازم است اتحادیه اروپا رژیم صهیونیستی را جهت پاییندی به توافق های منعقد شده به عنوان نقطه آغاز گشایش در روند سیاسی جدی و واقعی که به اشغالگری خاتمه ببخشد، تحت فشار قرار دهد.

محمد اشتیه همچنین بر استقبال رهبری فلسطین از هرگونه ابتکارعملی برای پر کردن خلأ سیاسی موجود در قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل تاکید کرد.

وی در ادامه افزود، هرگونه اقدام کوچک و بزرگ اقتصادی باید در چارچوب چشم انداز سیاسی برای پایان دادن به اشغالگری و تشکیل کشور مستقل فلسطین باشد.

اشتیه همچنین تصریح کرد، جامعه جهانی باید فوراً برای حفاظت و حمایت از راهکار تشکیل دو کشوری اقدامی اتخاذ کند که رژیم صهیونیستی به دنبال نابودی هدفمند آن و همچنین از بین بردن امکان تشکیل کشور فلسطین از طریق تقویت شهرک سازی، تسلط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتیه: جهان برای حفاظت از راهکار دو کشوری اقدام کند

اشتیه: جهان برای حفاظت از راهکار دو کشوری اقدام کند