مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 06:052021-10-11ورزشي

ملایری ها، قهرمان مسابقات کنده زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در آستانه گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش ملایری ها با کسب 224 امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات کنده زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور ایستادند.

- ایسنا/همدان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: در آستانه گرامی داشت هفته تربیت بدنی و ورزش ملایری ها با کسب 224 امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی مسابقات کنده زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور ایستادند.

حمید رضا سپهری نیا بیان کرد: مسابقات کنده زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور با همکاری هیئت بدنسازی و پرورش اندام و اداره ورزش و جوانان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک تاریخی سیفیه برگزار شد.

وی افزود: بیش از 90 ورزشکار از سراسر کشور در قالب تیم هایی از ملایر، اردبیل، تبریز، سنندج، کرمانشاه، قزوین، کرج، تهران، همدان، قم، لرستان، یزد، چهارمحال بختیاری، گچساران، شیراز، اراک، رزن، بروجرد، مشهد، ایلام، دزفول، ارومیه الیگودرز و درود در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در دو رشته ددلیفت و کنده زنی در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با هم به رقابت پرداختند.

سپهری نیا ادامه داد: در نهایت تیم شهرستان ملایر با کسب 224 امتیاز با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد و تیم های یزد با 148 امتیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایری ها، قهرمان مسابقات کنده زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور

ملایری ها، قهرمان مسابقات کنده زنی و ددلیفت کاپ آزاد کشور