مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-11بين الملل

هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان: فوراً هتل های کابل را ترک کنید


در پی تحولات امنیتی اخیر در افغانستان، وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا و انگلیس از شهروندان خود خواستند که هرچه سریع تر هتل های کابل بویژه هتل «سرینا» را ترک کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه ایالات متحده و انگلیس در هشداری فوری از تهدید امنیتی در هتل سرینا کابل خبر دادند و از شهروندان خود خواستند که هرچه سریع تر این هتل را ترک کنند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، انگلیس و آمریکا روز گذشته (یکشنبه) از شهروندان خود خواستند که از هتل های کابل به خصوص هتل معروف سرینا که در سال های اخیر میزبان مهمان های خارجی، سیاستمداران و اهالی رسانه های بین المللی بوده است، دوری کنند.

وزارت خارجه ایالات متحده در این خصوص گفت: با توجه به تهدیدات امنیتی در این منطقه (کابل)، شهروندان آمریکایی که در یا نزدیکی هتل سرینا هستند، باید فوراً این مکان را  ترک کنند .

از طرف دیگر، وزارت خارجه انگلیس نیز در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: در پی افزایش خطرات، به شما توصیه می شود که در هتل ها به ویژه ها هتل های کابل همچون هتل سرینا نمانید .

از طرف دیگر، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نیز در این خصوص گزارش کرده است که هشدار به شهروندان آمریکایی و انگلیسی در شرایطی صورت گرفته است که وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای با اشاره به مذاکرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان: فوراً هتل های کابل را ترک کنید

هشدار آمریکا و انگلیس به شهروندانشان: فوراً هتل های کابل را ترک کنید