مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-11سياسي

فیسبوک به دلیل رها بودن در کشوری چون آمریکا نیز مورد انتقاد است


در کشوری همچون آمریکا در خصوص رها بودن پلتفرمی همچون فیسبوک و خیانت هایی که به فرهنگ آمریکا انجام می شود، انتقاداتی وجود دارد.

- رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در کشوری همچون آمریکا در خصوص رها بودن پلتفرمی همچون فیسبوک و خیانت هایی که به فرهنگ آمریکا انجام می شود، انتقاداتی وجود دارد.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، با بیان اینکه کمیسیون مشترک این طرح با 23 نفر از نمایندگان مجلس جلسات خود را تشکیل می دهد، عنوان کرد: متاسفم که عده ای، برخی در خارج و برخی در داخل تلاش کردند با این ادعا که قرار است با این طرح، دست به فیلترینگ بزنند و محدودیت ایجاد کنند، سیاه نمایی کردند تا جمعیتی از خودی ها و غیرخودی ها به این طرح حمله کنند.

وی ادامه داد: از دشمنان که انتظار نیست ولی از دوستان این توقع وجود داشت که حداقل طرح را ملاحظه کنند، این طرح به هیچ عنوان به موضوع فیلترینگ اشاره ندارد بلکه بیشتر صحبت بر سر مدیریت پلتفرم ها می باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به انتقادهایی که اخیرا نسبت به پلتفرم فیسبوک مطرح شده است، گفت: اکنون در کشوری همچون آمریکا انتقادات در خصوص رها بودن پلتفرمی همچون فیسبوک و خیانت هایی که به فرهنگ آمریکا انجام می شود، را مشاهده کنید، آن وقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیسبوک به دلیل رها بودن در کشوری چون آمریکا نیز مورد انتقاد است

فیسبوک به دلیل رها بودن در کشوری چون آمریکا نیز مورد انتقاد است