مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-11اقتصادي

زمان پایان نوبت بندی آب شهر بوشهر اعلام شد


رییس شورای شهر بوشهر از حذف نوبت بندی آب شهر بوشهر از مهرماه سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از مذاکره با استاندار و موافقت وی جهت واگذاری پارک لیان به شهرداری بندر بوشهر خبر داد و با بیان اینکه پارک لیان بوشهر با مساحت 600 هکتار در مرکز استان از شرایط چشم انداز ویژه ای برخوردار است اظهار داشت: این پارک ساحلی زیبا ظرفیت بسیار خوبی جهت سرمایه گذاری و رونق اقتصادی در حوزه گردشگری و توریسم دارد.

رییس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: این پارک می تواند به یکی از بزرگترین پارک های و مراکز تفریحی ورزشهای آبی و ساحلی جنوب کشور در جهت ایجاد نشاط و سرزندگی تبدیل شود.

پورکبگانی افزود: زیر ساخت های اولیه در این پارک فراهم و بخشی توسط شهرداری اجرا شده است اما این پارک نیازمند یک طرح جامع گردشگری است و با استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری می توان رونق بسیار خوبی در اقتصاد شهری و تفریحات و سرگرمی شهروندان بوشهری و گردشگران داشته باشد.

وی افزود: در مذاکره ای که با جناب محمدی زاده استاندار بوشهر داشتیم وی موافقت خود جهت واگذاری این پارک به شهرداری اعلام کردند و ما طی نامه ای به ایشان آمادگی خود را جهت در اختیار گرفتن این پارک اعلام کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پایان نوبت بندی آب شهر بوشهر اعلام شد

زمان پایان نوبت بندی آب شهر بوشهر اعلام شد