مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:102021-10-11اقتصادي

ایجاد بیش از 450 شغل در گلستان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان توانستیم تا به امروز برای 487 نفر ایجاد اشتغال کنیم و این روند همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/گلستان مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان گفت: در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در گلستان توانستیم تا به امروز برای 487 نفر ایجاد اشتغال کنیم و این روند همچنان ادامه دارد.

مهدی خطیر نامنی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در تمام استان های کشور با کارفرمایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نظارت ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها و با مجری گری جهاد دانشگاهی در حال انجام کار است.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سه فاز شناسایی ظرفیت ها، توانمندسازی متقاضیان و اتصال به بازار در حال اجراست، گفت: هدف از اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، کمک به توسعه بازار تولیدکنندگان مشاغل خانگی است.

خطیر نامنی با بیان اینکه سهمیه گلستان در این طرح، 2300 نفر است، تصریح کرد: تاکنون بیش از 2 هزار و 800 نفر ثبت نام کرده اند و برای یک هزار و 803 نفر، کار استعداد سنجی و مشاوره انجام شده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گلستان ادامه داد: تاکنون 590 نفر آموزش های عمومی و 773 نفر دوره آموزش های تخصصی را در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گذرانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از 450 شغل در گلستان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

ایجاد بیش از 450 شغل در گلستان در طرح ملی توسعه مشاغل خانگی