مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-11اجتماعي

توزیع نامناسب کتب درسی/ مقصر کیست؟


این الزام به ثبت و تایید در سامانه ها باعث شده خانواده ها ندانند که مقصر کتاب نگرفتن فرزندشان در ابتدای سال تحصیلی، چه کسی است و از کجا باید پیگیر شوند.

- یک کارشناس حوزه آموزش و پرورش با اشاره به نرسیدن کتب درسی به دست برخی دانش آموزان پس از گذشت سه هفته از آغاز سال تحصیلی، مهمترین عوامل بروز مشکلات در فرایند توزیع کتب درسی را برشمرد و گفت: معتقدم اصلی ترین علت توزیع نامناسب کتاب های درسی، عدم پذیرش مسئولیت توسط بخشهای مختلف و افراد ذی مدخل است.

محمدحسن نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گذشت نزدیک به سه هفته از بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: این در حالی است که هنوز برخی دانش آموزان کتاب درسی ندارند و مشخص نیست چه زمانی این مشکل حل خواهد شد.

وی افزود: سال تحصیلی 1400- 1401 با همه اما و اگرهایش در همه گیری ویروس کرونا، آغاز شد، اما در این میان همچنان یکی از مشکلات آغاز سال تحصیلی یعنی عدم برخورداری برخی دانش آموزان از کتاب درسی به طور کامل حل نشده است.

اینکه چه می شود پس از این همه سال، این همه تجربه و در اختیار داشتن فناوری های نوین باز هم شاهد آن هستیم که در آغاز سال تحصیلی بعضی دانش آموزان در یک کلاس کتاب دارند و برخی دیگر ندارند و همچنان مشغول پیگیری از مدیر مدرسه، مسئولان ادارات آموزش و پرورش و هر جای دیگر برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نامناسب کتب درسی/ مقصر کیست؟

توزیع نامناسب کتب درسی/ مقصر کیست؟