مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-11پزشكي

چگونه آلرژی پاییزی را از کرونا تشخیص بدهیم؟


پاییز که از راه می رسد، آلرژی را نیز با خود می آورد که معمولا با علائمی همچون عطسه، آبریزش بینی و گرفتگی بینی همراه است و حالا که در دوران شیوع کرونا هستیم برخی افراد که آلرژی فصلی دارند با بروز علائم این بیماری نگران می شوند که نکند این علائم بیماری کووید .

- ایسنا/مرکزی پاییز که از راه می رسد، آلرژی را نیز با خود می آورد که معمولا با علائمی همچون عطسه، آبریزش بینی و گرفتگی بینی همراه است و حالا که در دوران شیوع کرونا هستیم برخی افراد که آلرژی فصلی دارند با بروز علائم این بیماری نگران می شوند که نکند این علائم بیماری کووید 19 باشد و این موضوع نگرانی بسیار زیادی را برای افراد مبتلا به آلرژی ایجاد کرده است.

یک پزشک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی در گفت وگو با ایسنا به این نگرانی پاسخ داد و با تاکید بر اینکه فصل پاییز و بهار از فصل های شایع بروز آلرژی هستند، گفت: حساسیت فصلی از مشکلاتی است که برخی افراد در این فصول سال به آن گرفتار می شوند ولی برخی علائم آن با بیماری کووید 19 متفاوت است.

وی افزود: سابقه فرد در ابتلا به آلرژی فصلی مهمترین وجه تمایز این بیماری با بیماری کووید 19 است، از طرفی فرد دچار آلرژی معمولا تب ندارد در حالی که تب و بدن درد شایع ترین علامت ابتلا به کروناست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه آلرژی پاییزی را از کرونا تشخیص بدهیم؟

چگونه آلرژی پاییزی را از کرونا تشخیص بدهیم؟