مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-11سياسي

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جنایت افغانستان را محکوم کرد


شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص شهادت مظلومانه مومنان نمازگزار در انفجار مسجد خان آباد استان قندوز افغانستان، بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در خصوص شهادت مظلومانه مؤمنان نمازگزار در انفجار مسجد خان آباد استان قندوز افغانستان، بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون شهادت مظلومانه مؤمنان نمازگزار در انفجار مسجد خان آباد استان قندوز موجی از تأثر و داغ را در دل های مسلمانان پدید آورد.

این جنایات وحشیانه بدون تردید بخشی از نقشه شوم آمریکای جهانخوار و صهیونیسم جهانی است که توسط مزدوران آنها است که به اجرا در می آید.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ضمن محکومیت این جنایت دردناک، از دولت کنونی افغانستان می خواهد تا مسئولیت سنگین خود در تأمین امنیت مردم افغانستان را برعهده بگیرد و تدابیر لازم را اتخاذ نماید.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به نمایندگی از امامان جمعه ایران اسلامی، شهادت مظلومانه نمازگزاران جمعه را به مردم شریف افغانستان و خانواده های داغدار ایشان تسلیت می گوید و برای شهیدان نماز جمعه مسجد خان آباد غفران واسعه الهی و علو درجات را از درگاه خداوند علیم و قدیر تمنا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جنایت افغانستان را محکوم کرد

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جنایت افغانستان را محکوم کرد