مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 03:552021-10-11سياسي

محمدیان: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگرند، چه کسی مطالبات شان را پیگیری می کند؟


خبرنگاران سنگرسازان بی سنگرند چون آنقدر از غم و رنج جامعه گفته اند و مطالبه کرده اند که از خود فراموش کرده اند و کسی نیز گمان ندارد که این صداهای بلند هم جزیی از پیکره اجتماع هستند و گرفتاری های خاص خود را دارند و باید برایشان کاری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، اصحاب رسانه تریبون دارانی هستند که همواره فریاد مطالبه گری برای جامعه سر می دهند اما صدای خودشان هیچ وقت شنیده نمی شود؛ شاید مسئولین فراموش کرده اند اصحاب رسانه هم مثل سایر افراد برای زندگی به حداقل هایی نیاز دارند؛ در این بین هستند افرادی که گول صورت با سیلی سرخ شده این قشر زحمتکش و بی ادعا را نخوردند و در حد توان تلاش کردند اوضاع را برای اصحاب رسانه بهبود ببخشند.

گفت وگویی که در ادامه می خوانید حاصل گپ و گفتی با عباس محمدیان، رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی است؛ کسی که حدود یک ماه قبل، با صراحت بیان در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی بدون تعارف مطالبات اصحاب رسانه را با وزیر ارشاد مطرح کرد.

خبرنگاران اولویت را بر پیگیری دغدغه های مردم گذاشتند  فارس: جمله ای که بارها درباره قشر خبرنگار از شما شنیده ایم، این بوده که خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر هستند، درباره این جمله توضیح می دهید؟ خبرنگاران سنگرسازان بی سنگرند چون از غم همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیان: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگرند، چه کسی مطالبات شان را پیگیری می کند؟

محمدیان: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگرند، چه کسی مطالبات شان را پیگیری می کند؟