مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 03:152021-10-10بين الملل

خوش بینی آمریکا و طالبان به مذاکرات دوحه؛ آمریکا منتظر اقدام طالبان است


وزارت خارجه آمریکا امروز دوشنبه مذاکرات دوحه با طالبان را صریح و حرفه ای توصیف و تاکید کرد که هیئت واشنگتن قضاوت درباره این جنبش را به اقدامات آن و نه فقط به سخنان آن مرتبط می داند ، - خوش بینی آمریکا و طالبان به مذاکرات دوحه؛ آمریکا منتظر اقدام طالبان است وزارت خارجه آمریکا امروز دوشنبه مذاکرات دوحه با طالبان را "صریح و حرفه ای" توصیف و تاکید کرد که هیئت واشنگتن قضاوت درباره این جنبش را به اقدامات آن و نه فقط به سخنان آن مرتبط می داند ،طالبان نیز مذاکرات با مقامات آمریکایی را "سازنده" توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای توضیح داد که هیئت این کشور در طول مذاکرات بر نگرانی های مربوط به امنیت ، مبارزه با تروریسم و ​​عبور ایمن آمریکایی ها و سایرین تمرکز کرده است.

همچنین در اولین ملاقات مستقیم مقامات ارشد ایالات متحده و طالبان پس از خروج آمریکا از افغانستان در ماه اوت گذشته ، به مسائل حقوق بشر و مشارکت زنان و دختران در همه جنبه های جامعه افغانستان پرداخته شد.

وزارت خارجه ایالات متحده در مورد ارائه کمک های بشردوستانه مستقیم به مردم افغانستان نیز با نمایندگان ارشد طالبان گفتگو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوش بینی آمریکا و طالبان به مذاکرات دوحه؛ آمریکا منتظر اقدام طالبان است

خوش بینی آمریکا و طالبان به مذاکرات دوحه؛ آمریکا منتظر اقدام طالبان است