مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 21:352021-10-10ورزشي

2 طلای ایران در پارالمپیک توکیو پس گرفته می شود؟


اقدامی که عوامل داخلی در برخی فدراسیون های ورزشی انجام داده اند و اسناد و مدارک تخلفات احتمالی را به نهادهای بین المللی ارسال می کردند، سراغ یک فدراسیون حاضر در شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک آمده تا این فدراسیون در خطر برخورد انضباطی از کمیته بین المللی پارالمپیک و تعلیق قرار بگیرد.

شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک از سوم تا چهاردهم شهریورماه به میزبانی توکیو برگزار شد و کاروان ورزش ایران با کسب 12 مدال طلا، 11 مدال نقره و یک مدال برنز در رده سیزدهم جدول رده بندی توزیع مدال ها قرار گرفت.

با گذشت بیش از یک ماه از پایان این رویداد، برخی عوامل داخلی اسناد و مدارکی مبنی بر تخلف دو ورزشکار شرکت کننده در این رویداد را برای کمیته بین المللی پارالمپیک ارسال و تاکید کرده اند که این دو ملی پوش و فدراسیون آنها واقعیت را بیان نکرده اند.

خبرنگار خبرگزاری مهر کسب اطلاع کرد این دو ورزشکار که از جمله مدال آوران طلای کاروان ورزش ایران بوده اند، از سوی این افراد مورد اتهام هستند که در مورد میزان معلولیت و مشکل جسمانی خود واقعیت را نگفته اند و با شرایطی متفاوت از دیگران در این رقابت حضور داشته اند و به مدال طلا رسیده اند.

پس از ارسال اسناد و مدارک توسط برخی عوامل داخلی، کمیته بین المللی پارالمپیک در نامه ای به همتایان ایرانی خود خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 طلای ایران در پارالمپیک توکیو پس گرفته می شود؟

2 طلای ایران در پارالمپیک توکیو پس گرفته می شود؟