مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 20:102021-10-10ورزشي

قالیباف از کشتی گیران فرنگی قدردانی کرد


رییس مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی گفت که رکوردشکنی و کسب چهار مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی مرهون تلاش های مربی توانمند و باتجربه تیم ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: کسب مدال طلا توسط پهلوان های تیم ملی کشتی فرنگی میثم دلخانی، محمدرضا گرایی، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی را به مردم عزیز ایران به خصوص مردم شریف آمل، بابل و شیراز تبریک می گویم.

⁣ ⁣ رکوردشکنی و کسب چهار مدال طلا در مسابقات جهانی کشتی فرنگی مرهون تلاش های مربی توانمند و باتجربه تیم ملی آقای محمد بنا و کادر مربیان و مسئولان فدراسیون به خصوص جناب آقای علیرضا دبیر است، که به آنها نیز خداقوت می گویم امروز تیم ملی کشتی فرنگی ایران در پایان رقابت های جهانی نروژ، با کسب 4 مدال طلا توسط میثم دلخانی در وزن 63، محمدرضا گرایی در 67، محمدهادی ساروی در 97 و علی اکبر یوسفی در وزن 130 کیلوگرم و 2 مدال برنز محمدعلی گرایی در وزن 77 و پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم، پس از روسیه بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.

محمدرضا مختاری در 72 کیلوگرم پنجم شد و سجاد عباس پور در 55، مهرداد مردانی در 60 و رامین طاهری در وزن 87 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف از کشتی گیران فرنگی قدردانی کرد

قالیباف از کشتی گیران فرنگی قدردانی کرد