مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 18:352021-10-10اقتصادي

امهال 83 هزار و 829 پرونده کشاورز بدهکار در دستورکار بانک کشاورزی


سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه امهال 83 هزار و 829 پرونده کشاورز بدهکار در دستورکار بانک کشاورزی است، گفت: حداکثر علیه 8 درصد از کشاورزان بدهکار بانکی اقدام قضایی صورت می گیرد و با 92 درصد آنها صرف ارسال پیامک تعامل می کنند.

- سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه امهال 83 هزار و 829 پرونده کشاورز بدهکار در دستورکار بانک کشاورزی است، گفت: حداکثر علیه 8 درصد از کشاورزان بدهکار بانکی اقدام قضایی صورت می گیرد و با 92 درصد آنها صرف ارسال پیامک تعامل می کنند.

احد آزادی خواه در گفت وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به حضور مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در جلسات سه هفته قبل کمیسیون کشاورزی مجلس مقرر شده بود که بانک کشاورزی اقدام در زمینه بخشودگی تسهیلات کشاورزان خسارت دیده را در دستورکار خود قرار دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: بانک کشاورزی براساس برنامه ششم توسعه، امهال 83 هزار و 829 پرونده بدهکار را دستورکار خود قرار داده است که به اعتباری معادل 106 هزار میلیارد تومان نیاز دارد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با استناد برنامه ششم توسعه گفت: میزان امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده 4 هزار 52 میلیارد تومان بوده است که عمده آنها مربوط به سال های 97 و اوایل 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امهال 83 هزار و 829 پرونده کشاورز بدهکار در دستورکار بانک کشاورزی

امهال 83 هزار و 829 پرونده کشاورز بدهکار در دستورکار بانک کشاورزی