مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:552021-10-10اقتصادي

افزایش 20 درصدی ارسال مرسولات پستی از خراسان جنوبی


498 هزار و 525 مرسوله پستی طی نیمه نخست امسال از خراسان جنوبی به استان های کشور ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشت.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل پست خراسان جنوبی گفت: 498 هزار و 525 مرسوله پستی طی نیمه نخست امسال از خراسان جنوبی به استان های کشور ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش داشت.

علی الهامی، امروز یکشنبه 18 مهر در نشست خبری با اشاره به به راه اندازی سرویس پستی درخواست غیرحضوری مدارک پایان تحصیلی برای جامعه دانشگاهی و دانش آموختگان، اظهار کرد: این سامانه برای دانشگاه های بیرجند، علوم پزشکی و دانشگاه صنعتی بیرجند راه اندازی شده و تاکنون چهار هزار دانشجو از آن استفاده کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل پست خراسان جنوبی بیان کرد: در این ارتباط دانشجویان برای تحویل گرفتن مدرک شان مشخصات خود را در سایت وارد کرده و سپس مدرک تحصیلی به نشانی دانش آموخته ارسال خواهد شد که این خدمت فقط در خراسان جنوبی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه ترافیک وارده محصولات به استان در این مدت 837 هزار و 505 مرسوله بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش یافت، تصریح کرد: خرید اینترنتی صادره از خراسان جنوبی در 6 ماه نخست سال جاری، 6 هزار و 273 مرسوله بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 73 درصد افزایش یافت و خرید اینترنتی وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 20 درصدی ارسال مرسولات پستی از خراسان جنوبی

افزایش 20 درصدی ارسال مرسولات پستی از خراسان جنوبی