مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:502021-10-10سياسي

رسیدگی به فرزندان شهدا و جانبازان لرستان در اولویت قرار گیرد


رسیدگی به فرزندان شهدا و جانبازان لرستان در اولویت قرار گیرد، چراکه بیش از شش هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بیکار هستند و این امر غیرقابل قبول است.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رسیدگی به فرزندان شهدا و جانبازان لرستان در اولویت قرار گیرد، چراکه بیش از شش هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بیکار هستند و این امر غیرقابل قبول است.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در دیدار با یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تبریک ماه ربیع الاول، اظهار کرد: ربیع الاول ماهی که عید نبوت و همبستگی و اتحاد مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه 16 درصد پیشرفت کنگره شهدای لرستان قابل قبول نیست و 22 کمیته ذیل این کنگره باید فعال تر شوند، افزود: کارهای ماندگار نیار به اعتبار دارد و وضعیت استان خاص است؛ از طرفی مشکلات اقتصادی، کارخانجات تعطیل شده، کرونا، از بین رفتن 50 درصد محصولات کشاورزی به سبب خشکسالی ما را با محدودیت هایی مواجه کرده است.

شاهرخی به نقش بی بدیل رزمندگان و مردم لرستان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و با تأکید بر لزوم توجه و معرفی بیشتر نقش لرستان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و ما نیازمند بهره گیری از شفاعت آنان هستیم؛ پیام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به فرزندان شهدا و جانبازان لرستان در اولویت قرار گیرد

رسیدگی به فرزندان شهدا و جانبازان لرستان در اولویت قرار گیرد