مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-10اقتصادي

تزریق 1700 میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج طی 20 ماه اخیر


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان تامین زیرساخت ها را در آهنگ توسعه استان قابل تقدیر خواند و گفت: تنها در 20 ماه اخیر 1700 میلیارد تومان اعتبار به راه اهن سنندج همدان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهرام نصرالهی زاده عصر امروز در آیین تجلیل از پیمانکاران پروژه های عمرانی استان کردستان که امروز در عمارت خسروآباد سنندج برگزار شد، ضمن تبریک ماه ربیع الاول اظهار کرد: کل فعالیت هایی که دولت در حوزه تامین زیرساخت ها انجام داده  بیشتر زحمات آن برعهده جامعه مشاوران و پیمانکاران است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان افزود: زحمات سنگینی برعهده پیمانکاران است چرا که تمام پروژه های عمرانی همه و همه نتیجه زحمات جامعه مشاوران و پیمانکاران استان است.

نصرالهی زاده بیان کرد: شاید مدیران دستگاه های دولتی ادعا نمی کنند که با مشاوران ارتباط تنگاتنگی دارد اما سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان پیمانکاری را جزو اعضای مانع برگزاری مراسماتی از این دست در استان شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان بااشاره به اینکه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با توده مردم ارتباط زیادی ندارد بلکه بیشتر فعالیت ما با مشاوران و پیمانکاران است افزود: با همت و تلاش همین افراد به زودی سوت قطا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق 1700 میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج طی 20 ماه اخیر

تزریق 1700 میلیارد تومان به راه آهن همدان سنندج طی 20 ماه اخیر