مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:102021-10-10فناوري

خرید اپل ایدی و تمام نکات آن


از آنجایی که استفاده از تمامی محصولات Apple برای ایرانیان با مشکل (به دلیل تحریم های دو جانبه!) روبه رو است، بر آن شدیم تا بتوانیم راه قانونی ایجاد اپل ایدی را به هموطنان خود بیاموزیم.

- کاربران محصولات اپل اعم از مک بوک، آیفون، آی پد و غیره به خوبی می دانند که بدون داشتن اپل ایدی معتبر نمی توانند کاری از پیش ببرند.

به واقع اپل ایدی همان حساب کاربری اختصاصی است که دارندگان محصولات Apple حتما باید آن را به روی دستگاه خود ایجاد کنند.

اگر کاربران گوشی های اندرویدی موظف به ایجاد یک اکانت به وسیله جی میل خود هستند، اپل داران نیز همان کار را باید با اپل ایدی معتبر خود انجام دهند تا بتوانند از تمامی امکانات دستگاه استفاده کنند.

نه تنها دستگاه ها و سخت افزارهای اپل که سرویس ها و اپلیکیشن های اختصاصی این شرکت نظیر iCloud, App Store, iTunes و غیره هم تنها با اپل ایدی کار می کنند و از آنجایی که استفاده از تمامی محصولات Apple برای ایرانیان با مشکل (به دلیل تحریم های دو جانبه!) روبه رو است، بر آن شدیم تا بتوانیم راه قانونی ایجاد اپل ایدی را به هموطنان خود بیاموزیم.

مشکلات خرید اپل ایدی غیرمعتبر چیست تا همین چند سال پیش، برای ایجاد اپل ایدی ، کاربران موظف به ارائه شماره کارت اعتباری (Credit Card) بودند که خوشبختانه این گزینه از مراحل ساخت Apple ID برداشته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید اپل ایدی و تمام نکات آن

خرید اپل ایدی و تمام نکات آن