مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-10اقتصادي

60 تن شکر و برنج تنظیم بازار در ماکو توزیع می شود


یکی از مطالبات به حق مردم خرید کالا به قیمت نرخ مصوب است که باید مسئولین امر نسبت به تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: یکی از مطالبات به حق مردم خرید کالا به قیمت نرخ مصوب است که باید مسئولین امر نسبت به تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

علی محمدی ایروانلو امروز 18 مهر در جلسه تنظیم بازار شهرستان ماکو با تأکید بر ضرورت نظارت مستمر بازرسین بر قیمت کالاهای اساسی و برخورد با متخلفین گفت: یکی از مطالبات به حق مردم خرید کالا به قیمت نرخ مصوب است که باید مسئولین امر نسبت به تحقق این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی با انتقاد از اقدام خودسرانه برخی از اصناف که نسبت به ارائه خدمات با نرخ دلخواه مبادرت می کنند، افزود: در6 ماهه نخست امسال تنها 72 گزارش تخلف به ستاد خبری 124 اعلام شده است که 32 مورد آن متخلف بوده اند، که باید همکاری مردم با بازرسین اداره صمت بیش از این باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار ماکو با اعلام اینکه بر اساس بخشنامه جدید ستاد تنظیم بازار، وظیفه تامین و تعیین قیمت محصولات کشاورزی بر عهده وزارت جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته از ابتدای امسال تاکنون 39 تن برنج و 37 تن شکر در روستاها توزیع شده است و در روزهای آینده نیز بمنظور تنظیم بازار حدود 30 تن برنج با قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 تن شکر و برنج تنظیم بازار در ماکو توزیع می شود

60 تن شکر و برنج تنظیم بازار در ماکو توزیع می شود