مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-10حوادث

‍ کشف 28 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 28 کیلوگرم انواع مواد در استان طی دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر در اسدآباد و نهاوند خبر داد.

- سردار سلمان امیری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در دو عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و شهرستان های اسدآباد و نهاوند 28 کیلو و 200 گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

وی در تشریح خبر گفت: با تلاش های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر از نوع تریاک مشخص شد، این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به شهرستان نهاوند می کند.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، در یک عملیات ضربتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی شهرستان نهاوند، منزل یک متهم در این خصوص شناسایی و در بازرسی از آن، 12 کیلو و 600 گرم مواد مخدر تریاک کشف و نامبرده دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

وی بیان کرد: در عملیات دوم نیز کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری انتظامی شهرستان اسدآباد، قاچاقچیانی که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به انتقال مواد مخدر از یکی از استان های مرکزی به شهرستان اسدآباد می کرد، شناسایی ، خودرو آن ها متوقف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ کشف 28 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان

‍ کشف 28 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همدان