مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 15:152021-10-10سياسي

افزایش دو برابری ورودی و رسیدگی به شکایات در بازرسی ایلام


بازرس کل استان ایلام از افزایش دو برابری آمار ورودی و رسیدگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: جنبه مثبت این آمار این است که به عنوان نقطه امید و پناهگاهی برای رسیدگی هستیم و جنبه منفی آن این است که این آمار نارضایتی عمومی از دستگاه های اداری و اجرایی را نشان می دهد.

- مهدی اصلانی کرچی در جریان بازدید نماینده ولی فقیه در استان از ادره کل بازرسی استان، اظهارکرد:مجموع شکایاتی که توسط همکاران ما در 6 ماهه ی اخیر رسیدگی شده است، 876 فقره در کارتابل همکاران بوده که به عنوان موارد جریانی در حال رسیدگی است.

وی افزود:در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش دو برابری آمار ورودی و رسیدگی ها بودیم، جنبه مثبت آن از این بابت است که به عنوان نقطه امید و پناهگاهی برای رسیدگی هستیم و جنبه منفی آن این است که این آمار نارضایتی عمومی از دستگاه های اداری و اجرایی را نشان می دهد.

اصلانی تصریح کرد: در 6 ماهه ی اول تعداد پیشنهادهای اصلاحی که به دستگاه های اجرایی اعلام شده است، 180 فقره بوده و 353 فقره هم توصیه و تذکر و تعداد پیشنهادهای اجرا شده 113 فقره بوده و میزان توجه به توصیه و تذکرات 157 فقره بوده است وی افزود: تعداد گزارشات تعقیب اداری که به مراجع رسیدگی کننده معرفی شده اند، 46 فقره بوده است و 187 نفر نیز در قالب 46 فقره گزارش در سطوح مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری ورودی و رسیدگی به شکایات در بازرسی ایلام

افزایش دو برابری ورودی و رسیدگی به شکایات در بازرسی ایلام