مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:352021-10-10سياسي

یک حقوقدان: در صد روز گذشته رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری گرفته است


وکیل پایه یک دادگستری پیرامون عملکرد صد روزه رییس دستگاه قضا بیان داشت: امروز خوشبختانه شاهد تسریع در روند رسیدگی ها و کاهش زمان رسیدگی ها هستیم که تحول مهمی در این زمینه توسط رییس دستگاه قضا ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس، پیمان باقری، وکیل پایه یک دادگستری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس پیرامون عملکرد صد روزه رییس دستگاه قضا اظهار کرد: امروز خوشبختانه شاهد تسریع در روند رسیدگی ها و کاهش زمان رسیدگی ها هستیم که تحول مهمی در این زمینه توسط رییس دستگاه قضا ایجاد شده است.

وی افزود: بعد از دستورات رییس قوه قضاییه، دادگاه های بدوی و دادگاه های تجدید نظر یک همت مضاعف تری صورت دادند و رسیدگی به پرونده ها و رفع اطاله دادرسی سرعت بیشتری گرفته است، که این رویکرد می تواند در ادامه رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

باقری در ادامه عنوان کرد: دستورات رییس دستگاه قضا در ارتباط با کارشناسی پرونده ها نیز بسیار راهگشاست.

در کارشناسی ها، کارشناسان گا هی نظرات مختلفی می دهند که بعضا نظرات کارشناسی باعث اطاله دادرسی و تحمیل هزینه به مردم شده بود، رییس دستگاه قضا با دستورالعملی که ابلاغ کرده اند و اینکه در حوزه کارشناسی در ارتباط با افرادی که توانایی مالی ندارند بیشتر از سوی دستگاه قضا معاضدت صورت گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک حقوقدان: در صد روز گذشته رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری گرفته است

یک حقوقدان: در صد روز گذشته رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری گرفته است