مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 14:052021-10-10سياسي

برگزاری جشن در روز جهانی غذا در مازندران/مازندران 520 واحد صنایع غذایی دارد


رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران گفت: به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی غذا در 24 مهر ماه، نهمین جشن آن، با توجه به ظرفیت های واحد صنعتی استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، محمد مهدی گیوه چی رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی غذا و برگزاری نهمین جشن آن، اظهار کرد: این انجمن در دهه 80 با هدف ایجاد حلقه مفقوده بین صنعت و ارگان های صنعتی و دولتی ایجاد شده است.

وی هدف از تشکیل انجمن دارویی و غذایی مازندران را حل مشکلات این حوزه بیان کرد و افزود: در این راستا برنامه های اجرای در سه بخش کوتاه، میان و بلندمدت تدوین شد،  در سال گذشته به دلیل شیوع کرونا برگزاری جشن غذا به رسم هر ساله کنسل شد.

گیوه چی تصریح کرد: انتخاب برند برتر کیفیت و کارشناس برتر صنایع غذایی در مازندران هر ساله انجام می شود، کمیته های تخصصی که از جمله برنامه های میان مدت است با توجه 9 گروه غذایی تشکیل شد و تا چند ماه آینده تکمیل می شود .

رییس انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران یادآور شد: با توجه به وسعت صنعت غذا در مازندران 42 شهرک صنعتی در سطح استان به صورت پراکنده داریم، مشکلات این حوزه به طور منطقه ای رصد می شود،انجمن ها می تواند یک بال محرک برای دستگاه های نظارتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن در روز جهانی غذا در مازندران/مازندران 520 واحد صنایع غذایی دارد

برگزاری جشن در روز جهانی غذا در مازندران/مازندران 520 واحد صنایع غذایی دارد