مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:502021-10-10سياسي

تخلف 30 هکتاری بنیاد مسکن در ساوجبلاغ


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: بنیاد مسکن 30 هکتار زمین را به روستای احمدآباد اضافه و در آنجا به نام جوانان روستا ساخت و ساز کرد اما به دیگران تحویل داد.

- ، علی حدادی بعد از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح چاه آب غدیر که به مناسبت روز ملی روستا و عشایر در روستای احمدآباد شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار کرد: با افتتاح چاه غدیر آب رسانی روستاهای احمدآباد، حاجی آباد، قرقباد، قنبرآباد، رضاآباد، حسین آباد، آران، سلطان آباد و گرگین انجام می شود.

یکی از مهم ترین موضوعات افزایش بهره وری در حکم رسانی اسلامی خدمت رسانی صادقانه و بی منت است.

وی بیان کرد: امروز یکی از وظایف ما خدمت رسانی شبانه روزی در راستای افزایش کارآمدی نظام و سیاست گذاری مهم در کسب و کار است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی طرح های مهمی مصوب و در حال بررسی است، تصریح کرد: به ویژه تسهیل گری کسب و کار که متأسفانه صدور مجوز سرمایه گذاری در راستای تولید در بخش های کشاورزی، صنعت و گردشگری زمان زیادی می برد و سرمایه گذران از این امر منصرف می شوند.

وی با بیان اینکه جهش تولید و تأمین مسکن برای مردم به ویژه جوانان امر مهمی است که طرح آن در مجلس مصوب و تصویب شده است، خاطرنشان کرد: امروز دولت اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 30 هکتاری بنیاد مسکن در ساوجبلاغ

تخلف 30 هکتاری بنیاد مسکن در ساوجبلاغ