مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-10پزشكي

بدقولی علوم پزشکی اصفهان برای کمک به ساخت مرکز غربالگری سرطان شهرضا


فرماندار شهرضا با بیان اینکه برای ساخت مرکز غربالگری سرطان بیمارستان امیرالمومنین خیر درخواست نقشه کرده است،گفت: دانشگاه علوم پزشکی در این میان بدقولی کرد و نقشه را تحویل نداد.

- ناصر اسدی در گفت و گو با یک بیماری مرموز و ناشناخته بود و در آن زمان هیچکس اطلاعاتی درباره آن نداشت و وحشت فوق العاده ای در کشور حاکم شده بود.

وی با اشاره به کمبود ماسک در آن زمان افزود: کارگاه های ماسک بسیاری در شهرضا راه اندازی کردیم و خیران در بخش های مختلفی کمک کردند؛ مجمع خیران در این میان مرکز کمک خیران بود و کمک ها را هدایت می کرد.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه در پیک دوم کرونا شهرضا در جذب کمک های مردمی، دومین شهر استان در بخش کمک خیران بود، گفت: در این مدت فشارهای بسیاری به مجمع خیران و کادر سلامت وارد آمد، اما خیران در پشت سر گذاشتن موج پنجم به ما بسیار کمک کردند.

وی بیان کرد: در این پیک با 168 نفر بستری رکورد آمار بستری را زدیم و حتی بیمارستان صاحب الزمان در مدار آمد و کمبود نیرو خود را نشان داد.

بدقولی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اسدی با بیان اینکه برای ساخت مرکز غربالگری سرطان بیمارستان امیرالمومنین خیر درخواست نقشه کرده است، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این میان بدقولی کرد و نقشه را تحویل نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدقولی علوم پزشکی اصفهان برای کمک به ساخت مرکز غربالگری سرطان شهرضا

بدقولی علوم پزشکی اصفهان برای کمک به ساخت مرکز غربالگری سرطان شهرضا