مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-10سياسي

کسی حق برخورد خشن با مردم را ندارد


همدان_نماینده ولی فقیه در همدان گفت:در رابطه با پلیس ساختمان و دست فروش ها که مشغول فعالیت هستند، حتی اگر خلاف قانون هم صورت گرفته باشد کسی حق برخورد خشن با مردم را ندارد.

- ، آیت الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر یکشنبه با حضور در محل مدرسه شهدای علم و فناوری در منطقه مزدقینه همدان از نزدیک در روند اتفاقات صورت گرفته قرار گرفت و با دعوت از مسئولین مدرسه و مسئولان شهرداری بر لزوم عمل به قانون و حل و فصل مشکلات به صورت قانونی و به دور از حاشیه تاکید کرد.

امام جمعه همدان با بیان اینکه روند قانونی این مسئله باید به صورت قاطع به مسئولان مدرسه اعلام شود، اظهار داشت: متأسفانه گاهی اوقات کارهای قانونی به درستی انجام نمی شود، چرا که به صورت قانونی مسائل مطرح و بیان نمی شود و به صرف بیان شفاهی بسنده می کنند و این کار مشکلاتی را در آینده ایجاد خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه های دیگر نیز لازم است تا مسئولان و متولیان کار به صورت قاطع و روشن شرایط و ضوابط را مشخص کنند، مطرح کرد: قطعاً اگر از ابتدا به صورت قاطع و مشخص وضعیت این مدرسه مشخص شده بود، خود مسئولان مدرسه اقدام به جمع آوری آن می کردند.

نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه اگر طرف مقابل مجرم هم باشد، حق برخورد و رفتار خشن با او را نداریم، خاطر نشان کرد: فرضا اگر این کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی حق برخورد خشن با مردم را ندارد

کسی حق برخورد خشن با مردم را ندارد