مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:152021-10-10بين الملل

رام الله: اسراییل در حال جایگزینی نظام آپارتاید با راهکار دو دولتی است


وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی با انجام اقداماتی در حال جایگزین کردن نظام آپارتاید با راهکار دو دولتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از تلاش رژیم صهیونیستی برای تغییر دادن راهکار دو دولتی خبر داد.

این نهاد فلسطینی با انتشار بیانیه ای خبر داد که رژیم صهیونیستی با انجام اقداماتی در حال جایگزین کردن راهکار دو دولتی با نظام آپارتاید است.

روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، رژیم صهیونیستی مسئول تجاوزات و جنایات ارتش و شهرک نشینان صهیونیست علیه ملت فلسطین است.

بر اساس این بیانیه، تداوم این تجاوزات در راستای دعوت آشکار به هرج ومرج و خشونت است که با شهرک سازی بر عمق این اقدامات افزوده می شود.

در این بیانیه آمده است، تجاوزات روازنه شهرک نشینان، مهمترین ابزار در تثبیت اشغالگری و الحاق کرانه باختری است و در راستای جنگ مستقیم اسراییل علیه موجودیت فلسطین در همه مناطق ج به شمار می رود.

وزارت خارجه فلسطین با اشاره به ادعای وزارت خارجه آمریکا مبنی بر مخالفت با شهرکسازی صهیونیستی، در عین حال تأکید کرد که چنین موضعگیریهایی، کافی نیست و باید به اقدامات عملی و فشارهای واقعی تبدیل شود که متضمن توقف شهرکسازی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: اسراییل در حال جایگزینی نظام آپارتاید با راهکار دو دولتی است

رام الله: اسراییل در حال جایگزینی نظام آپارتاید با راهکار دو دولتی است