مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-10دانش

پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آخر مهر/ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر آموزش حضوری


معاون آموزشی وزارت علوم بر لزوم از سرگیری هر چه سریع تر آموزش های حضوری تأکید کرد، گفت: امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان تا پایان مهرماه صورت بگیرد.

- معاون آموزشی وزارت علوم بر لزوم از سرگیری هر چه سریع تر آموزش های حضوری تأکید کرد، گفت: امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان تا پایان مهرماه صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق در نشست روسای دانشگاه ها، موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که امروز (یکشنبه) با محوریت تبیین سیاست های آموزش عالی در دوره جدید به صورت حضوری و برخط در سالن شهدای جهاد علمی این وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه از سرگیری هر چه سریع تر آموزش های حضوری در دانشگاه ها الزامی است گفت: آموزش الکترونیکی جزو سیاست های کلان نظام آموزش عالی کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از شرایط حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه واکسیناسیون است، افزود: واکسیناسیون اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ها در شهریورماه امسال انجام شد و قرار بود دانشجویان نیز تا پایان آذرماه واکسینه شوند.

خوشبختانه با گستردگی واکسیناسیون، امیدواریم تا پایان مهرماه این امر صورت گیرد.

در این راستا ضرورت دارد روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور حتماً برای واکسیناسیون اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آخر مهر/ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر آموزش حضوری

پایان واکسیناسیون دانشجویان تا آخر مهر/ضرورت از سرگیری هر چه سریعتر آموزش حضوری