مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 13:102021-10-10سياسي

انتصاب سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان


طی حکمی از سوی عباس صفدری سرپرست جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و رییس دفتر منطقه خبری خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در استان، حمید رضا کیاسی به عنوان سردبیر دفتر خبرگزاری ایسنا در استان منصوب شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان طی حکمی از سوی "عباس صفدری" سرپرست جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان و رییس دفتر منطقه خبری خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا در استان، "حمید رضا کیاسی" به عنوان سردبیر دفتر خبرگزاری ایسنا در استان منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در این حکم آمده است؛ جهادگر محترم جناب آقای حمید رضا کیاسی سلام علیکم با احترام نظر به مراتب تعهد و حسن سوابق و تجارب جنابعالی و موافقت مدیرعامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا به موجب این حکم برای مدت دو سال به سمت سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا منطقه خبری سیستان و بلوچستان منصوب می شوید.

صمن آرزوی توفیق از خداوند متعال برای شما برادر عزیز ، تعهد ، تمرکز، دقت، سرعت و تلاش در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی این خبرگزاری در استان، پوشش مطلوب اخبار شفاف، صادقانه، خوب و مفید و امید بخش از مردم و مسئولین و نیز آگاهی بخشی و فرهنگ سازی اقشار جامعه مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان

انتصاب سردبیر خبرگزاری ایسنا منطقه سیستان و بلوچستان