مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-10ورزشي

پولادگر نایب رییس تکواندوی آسیا ماند و برای ادامه ریاست در ایران خیز برداشت


پولادگر که بیش از 20 سال است که رییس کنفدراسیون آسیاست، با انتخاب به عنوان نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا حالا با وجود 5 دوره ریاست فدراسیون تکواندو مشکلی برای ثبت نام در دوره جدید انتخابات این فدراسیون نخواهد داشت و احتمالا این پست را برای ششمین بار پیاپی کسب خواهد کرد.

- مجمع انتخاباتی اتحادیه تکواندو آسیا صبح امروز (یکشنبه 18 مهرماه) با حضور اعضای ATU به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، برای ریاست اتحادیه تکواندو آسیا، کی سوک لی تنها کاندید بود که از سال 2013 ریاست را برعهده دارد و برای 4 سال دیگر در این پست باقی ماند.

سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ایران، که اکنون بیش از بیست سال است که در این مسند تکیه زده ، به عمراه افتخار احمد تبسم از پاکستان، گک ترونگ از ویتنام، ابوبکر عبداللطیف کی کردی از عربستان، محمد عبدالله مناصر از یمن و جین بنگ یانگ از کره جنوبی کاندیدای انتخاباتی به منظور نایب رییسی اتحادیه تکواندو آسیا بودند.

در این میان با رای اعضاء مجمع، پولادگر رییس فدراسیون تکواندو ایران به مدت 4 سال دیگر به عنوان نایب رییس اتحادیه تکواندو آسیا انتخاب شد تا امیدها برای تغییر رییس و تفکر حاکم بر تکواندوی ایران نیز از بین برود! طبق اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی هر رییسی تنها به مدت سه دوره پیاپی یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولادگر نایب رییس تکواندوی آسیا ماند و برای ادامه ریاست در ایران خیز برداشت

پولادگر نایب رییس تکواندوی آسیا ماند و برای ادامه ریاست در ایران خیز برداشت